💡 Game Boy Advance 💡
w/g Wikipedii:
32-bitowy procesor RISC ARM7TDMI taktowany zegarem 16,8 MHz[2] oraz ośmiobitowy CISC bazowany na Z80 (do obsługi gier na starsze wersje konsoli) taktowany zegarem 4 lub 8 MHz. Konsola jest zasilana dwiema bateriami AA lub zasilaczem AC. Jest kompatybilny z grami na Game Boy Color i zwykłego Game Boya, może on również współpracować z konsolą GameCube jako kontroler po dokupieniu odpowiedniego kabla.
Wymiary
- Długość: 145 milimetrów
- Szerokość: 24,5 milimetrów
- Wysokość: 82 milimetrów
- Waga: 140 gramów
Wyświetlacz
Wyświetlacz LCD o wielkości 2,9 cala może pomieścić 240×160 pikseli w kolorze 15-bitowym (32768 kolorów). Wyświetlacz zawiera więcej pikseli, niż w starszych wersjach Game Boya. Podczas grania w gry przeznaczone na starsze wersje Game Boya można wcisnąć przyciski „L” i „R”, żeby poszerzyć ekran.
➡ Gry online GBA
➡ Obrazki z gier
➡ Romy/gry na GBA
💡 Game Boy Color 💡
w/g Wikipedii:
procesor 8-bitowy Z80, działający w trybie prędkości pojedynczej (4 MHz) i podwójnej (8 MHz), RAM 32 KB + 96 KB VRAM + 256 KB WRAM, dźwięk 4 kanałowy FM stereo, wyświetlacz ciekłokrystaliczny, 160 × 144 pikseli, produkowany przez Sharp Corporation, paletę 32768 kolorów (w tym do 56 kolorów jednocześnie na ekranie). Waży 138 gramów i jest zasilany przez 2 baterie AA o żywotności do 10 godzin[2
➡ Gry online GBC
➡ Obrazki z gier
➡ Romy/gry na GBC
💡 Game Boy 💡
w/g Wikipedii:
- CPU: 8-bit Sharp Z80 (4,19 MHz)
- Wyświetlacz: LCD 160 × 144 pikseli; przekątna 2,6 cala; 4 odcienie szarości
- Pamięć: 8 KB RAM
- Dźwięk: 4-kanałowy
- Zasilanie: 6 V, 0.7 W (4 baterie AA)
- Wymiary: 90 mm × 148 mm × 32 mm
➡ Gry online Game Boy
➡ Obrazki z gier
➡ Romy/gry na Game Boy