Producent: Nintendo
edytor Procesor: Z80 Clone z częstotliwością 4,194304 MHz
Kolory: 4 odcienie szarości
Dźwięk 4-kanałowy dźwięk stereo z możliwością przesunięcia wszystkich kanałów w lewo lub w prawo.
Ram, Rom: 8 KB pamięci RAM, 8 KB pamięci RAM wideo
Rozdzielczość: 160x144LCD
Składowanie Moduł, od 16Kb do 1MB
Sprite’y Maksymalnie 40 duszków o maksymalnym rozmiarze 8×8 lub 8×16
Rok: 1989
Sprzedane urządzenia: ok. 69,4 mln
Liczba gier: To. 1200
Game Boy Color
Producent | Nintendo |
edytor | 4/8-bitowy klon Sharp Z80 z 2 trybami procesora: Single (4MHz) i Double (8MHz) |
architektura | 8 bitowy |
Kolory | 56 z 32 000 |
Dźwięk | 4 kanały |
Ram, Rom | Główny: 8 KB; Wideo: 8 KB; Dźwięk: 8 KB |
Rozdzielczość | 160×144 |
Składowanie | Moduł 256kBit – 4MB |
Rok | 1989 |
Sprzedane urządzenia: | ok. 49,3 mln |
Liczba gier: | ok. 1200 |
Game Boy Advance
Producent: Nintendo
Jakość: 32-bitowy procesor ARM RISC z 16 MHz + 8-bitowy procesor CISC
Ekran: Kolorowy ekran TFT LCD 3,2″ (przekątna) (40,8 mm x 61,2 mm)
Kolory: 32 000 kolorów
Rozdzielczość: 240 x 160 pikseli
Dźwięk Głośnik (mono) / Słuchawki (stereo)
Ram, Rom: 32 KB WRAM + 96 KB VRAM (procesor) 256 KB WRAM (poza procesorem)
Wymiary: 82mm x 144,5 x 24,5mm, waga ok. 140 gramów
Składowanie: Moduł 256Mbit max dla Game Boy Advance (nadal kompatybilny z GB i GB Color)
Wymagania: 2 baterie na około 15 h. Możliwość połączenia GBA z 3 innymi GBA.
Data wydania 21 marca 2001 w Japonii / lipca 2001 w Stanach
Sprzedane urządzenia: ok. 79,46 mln (05/2007)